Mitt Verksted

Veihjelpsdekning

Alle kunder som utfører ordinær kilometerservice etter serviceheftet eller tar en 20-Punkt sjekk og gjør anbefalte reparasjoner får SjekkPunkt Veihjelpsdekning de neste 12 månedene.

Dette innebærer:

  • Egenandelen dekket ved bilberging eller veihjelp
  • Prioritert oppfølging og reparasjon på verkstedet

Når bilen taues til Mitt Verksted vil du få prioritert oppfølging og reparasjon. Du får tilbud om erstatningsbil/leiebil i reparasjonsperioden.

De fleste bileiere har i dag gode veihjelpsavtaler hos forsikringsselskapet eller via medlemskap hos NAF, Viking eller Falck. Vi vil ikke selge deg enda et medlemskap, men vi dekker egenandelen (inntil kr. 500,-) dersom våre kunder trenger veihjelp.

Veihjelpsdekning gis alle som benytter et SjekkPunkt Bilverksted til periodisk service i henhold til serviceheftet, eller bestiller en 20-punkt sjekk og foretar anbefalte utbedringer. Veihjelpsdekning gis uten ekstra kostnad og du vil ikke tape bonus ved bruk.

Ordningen forutsetter at bil/bileier benytter egen veihjelpsavtale via norsk forsikringsselskap eller bergingsselskap. Ordningen gjelder ikke ved utforkjøring, kollisjon eller rene karosseriskader. Bileier bestiller berging/veihjelp direkte gjennom egen avtale.